"smutsunge"

igår vare sm sagt fest..vi förfestade med rebecka och hennes tjejor.
trevligt som fan.. sedan begav vi oss mot nasty monday på apollo halv tre.. och när vi är framme så är det fullt!
dom släppte inte in nå mer folk.. vi mötte upp fidan,micke där.. och sedan begav vi oss vidare till opium istället som levererade bra skit som vanligt.


      
        


 

Igår när jag vi går ut från opium så var jag hungrig.. Dåligt med fyllekäk här på morgonkvisten tycker jag..

Men där kommer en gubbe som säljer *samosa* förbi? *Typ pirog som innerhåller potatis och lök,kryddor.

Då hade jag,britta och richard just pratat om att dom måste vara dåliga..att man borde bli sjuk för att dom varit framme hela dagen bla bla..

Haha sedan så viftar jag dit han och köper en.. Och bokstavligen TRYCKER jag i mig den..

Då garvar richard ihjäl sig och med sin malmö-dialekt kläcker ur sig "smutsunge" hahahaha smutsunge.. Och han hövdade att jag kommer dö pga just den pirogen.. Men jag såg i hans ögon att han också egentligen ville ha.. Det var klockrent. Bra skit. Mer samosa åt folket.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0