gårdagen.

     
    
 


vi som ''såå skulle på opium"..blev nedröstade till boulevard istäället..
men jag hade askul. såå vafan. en bra kväll ändå;)

de var det då...grand finale över..
imorgon blire städa och packa det sista..sedan blire playan en sista gång.. ett sista dopp,stek och bränna.
sova tidigt.. och sedan blire ju hemresa på tisdag morgon.. och på tisdags kvällen är jag hemma i boden.
jag kan säga att jag faktiskt läängtar.. riktigt mkt. och brorsan ska komma och hämta mig. åh min bästa bror <3

nee nu ska jag göra nå nytta..
kan hända föressten att de kommer upp nån bild från våran grand finale när jag kan sno bilder av emma;) hennes kamera användes betydligt mer än min.

men men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0