mile away

idag satte jag mig på skolan halv nio och insåg hur fel de är. och jag har gett det en chans..
fuck it säger jag.. efter jul kommer jag nog hem.
aaaint worth it.  i need to be myself again..
jag måste göra som jag känner utan att folk ska försöka övertala mig på alla de möjligt sätt.
man ska inte göra saker som man inte mår bra av. end of story!

just nu ligger jag i soffan och ser tv.. jag tvättar också:/

kvällens 3 låtar:
OneRepublic - All the right moves
Capital lights - mile away
James blunt - where is my mind? (acoustic)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaannnars så kan du komma till Stockholm och vara med mig och Emilia??! ;)

2009-12-01 @ 21:30:25
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0