aaaaow

nu äre läggdags.. imorgon måste jag uträtta en hel del innan jag på torsdag drar till Sundsvall för att flytta ur min lägenhet.
såå ni som inte vet så lämnar jag boden på torsdag vid lunch.
sedan är jag där tills jag far mot staterna!! hehe vilket börjar snart bara vara en vecka :D

ikväll har jag färgat håret deep browns /som chokladbrunt. jag hatar att ha nyfärgat hår!!! lent och jävligt.
Britta vet vad jag pratar om!:/

nååja godnatt.

kiss me

och några visa ord som snodde jag från maddes fejja
Livet är kort,
bryt reglerna,
glöm snabbt,
älska innerligt,
skratta okontrollerbart,
ångra aldrig något som fått dig att le.

Kommentarer
Postat av: Madelene

söto ;-)

2009-12-15 @ 10:15:08
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0