teen days..

Jeppjepp.. 10 dagar kvar idag..sedan blir jag en Sundsvallsbo!
ska bli ett riktigt äventyr..och sedan sätta sig vid skolbänken? shit. jag som sagt att jag aldrig skulle plugga..fortare än jag trodde är jag uppe i sadeln igen. hoppla!

vad har fröken larsson gjort i veckan.. jag har myst som fan,filmaraton,luleå,tränat och packat..
inte så mkt att blogga om.. eller jovisst. men är väl snarare att jag inte orkar eller tar mig tid.. känner att de finns mkt annat att lägga tiden på.
men när jag flyttat kommer jag nog igång igen ska ni se..

nu ligger jag i sängen och fryser.. hösten är här.. bigtime! invigde min nya skinnjacka igår.. den var välbehövd!
jag och ina satt på bränna på nattekvisten med fyllon..hon drack en latte och jag en choklad.. ;)
spontan fika? haha det var mysigt iallafall..
sedan en hel del snurrande i stan med J.. vi såg även polisdrama..där killen de står om i tidningen idag blev av med kortet.. intressant indeed. hah. hade 1.34 promille och kör bil? ärligt sagt: rätt åt dig!


här bjuder jag på en gammal bild när jag är utklädd till pippi långstrump!


 och varför jag bjöd på just den är för att jag känner mig starkare än någonsin!
just det,passa dig!
pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0