sex sex sex och ja sex

dagar... sex dagar kvar. sedan bär det av... mitt packande går åt helvete.. haha bokstavligen. får fan inget gjort och jag vet inte vad jag ska ha med mig. såå istället ligger jag och chefar i soffan just nu och funderar på annat.
mkt nu i dagarna med träffa kompisar hit och dit.. farande till lule och tillbaka.vet inte hur jag ska hinna med allt och alla..

alla dagarna nu späckade.. några ändringar blire säkert.. men de finns fan inte mkt tid över.

ikväll ska jag till maja och mysa..sedan blire nog att mysa mer:D
imorgon blire att träna,packa,sedan middag&vinmys hos Bästa ina som fyller år..

lördag: flyttar ur min lägenhet.. packar,sedan fest i luleå.. inflyttningsfest hos emil tror jag det tillomed var? och sedan kroooga.

har som insett att de är min sista helg.. min sista fest i stan.. eller ja på ett tag iallafall..så om ni vill träffa mig.. luleå på lördag är det som gäller.

uppdate sedan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0