On the move baby!

igår satt vi i bilen ett x antal timmar för att äntligen komma till sundsvall.
inge kul att köra med släp..tar såå mkt längre tid.men det gick väldigt bra trots det:)

   

vi stannade och käkade bulla på shell i skellefteå.. och sedan åt vi i övik på mamma mia..stört god mat.
om ni passerar..ät där!

idag har vi spenderat hela dagen åt shopping av allt jävla möjligt..
badrumsgrejer,lampor,hyllor,ljus,dammsugare,galgar,glas,koppar..hah och tro det eller ej... En miniugn;) haha för när vi kom hit igår inser vi att det inte finns en ugnjävel i mitt kök! jag höll på att dö..så idag har vi inhandlat en åt mig;)
jag måste seriöst ha en ugn.. så nu är jag nöjd.
imorgon blir väl att inhandla lite mer smått och gott. det måste bli mys mys mysigt här.. och det är redan på gång.

tog lite kort på hur lägenheten såg ut innan jag flytta in.. såå när jag fått ordning här ska jag lägga upp jämförelsebilder! :)
mitt första intryck av lägenheten var typ lougement-känsla..kala väggar och kal färg.. men nu med lite myspys så känns det faktiskt riktigt bra.. är väldigt högt i tak med stoora fönster.

nu ska jag nog sova på en stund. är riktigt slut efter en heldag rännande!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0