lallarlaset!

jaaa jag har varit grymt kass på att  uppdatera i helgen. men kan ärligt säga att jag inte haft en sekunds tid över..
såå lulekalaset var i helgen.. har festat torsdag,fredag och lördag.
har haft en grym helg. betyg.. 8-10..
orkar itne dra min helg..vilka jag varit med,vars jag hållt hus osv.
bilder får ni inte heller.
Dom finns på facebook!

hah är så sjukt jävla död sedan helgen..så jag orkar itne skriva så mkt jjust nu.

ikväll ska jag och mysa på hos gunnar med faamiljen.
ladda lite batterier osv:)

såå tänkte komma tillbaka till  verkligenheten imorgon.

Puss!

föressten. helgens låt!!   Keri Hilson,Kanye West,Ne-yo  - Knock you down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0