..thunder and lightning

berättade jag att vi hade FET åska inatt..mer mot morgonkvisten.. AS-ÄÄÄCKLGT. vi vaknade av världens smäll..det första jag tänkte var att det var krig ungefär.. och det dundrade som bara den..och blixtarna slog ner kors och tvärs!
fyy säger jag..
vars är karl-famnen när man behöver den som mest? men tur nog hade jag britta vid min sida! : )
men allvarligt så tror jag att jag aldrig har vart med om sån dära åska någonsin.de var väldigt obehagligt.
annars kan jag tycka det är lite mysigt med lite åska ibland.. när det bara småmullrar lite.

det jag tänkte säga var att det regnar ikvälll och jag hoppas att vi slipper oväder som väcker en om natten!
vill också att regnet ska vara borta tills jag vaknar!
mkt jag begär just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0