myset med fett M

sitter här med brittta,maja och martina :) vi sitter och surrar,käkar gotta och myser på!

vad händer med min blogg? jaa det uppdateras inte lika mkt ..men de är pga av mitt älskade jobb!
haha som inte alls är såå kul. 

men sedan har jag kanske inte sagt att vi ska på fotboll den 10/5..  fc barcelona - villareal!
kommmer bli fett! såå säg om ni inte är avis!

nu är det HELG! vart en lugn fredagskväll som sagt,lika bra det..för imorgon smäller det. då firas min födelsedag..även om den riktiga dagen är på söndag! glöm inte att gratta mig!!

imorgon på dagen blir det sola om vädret tillåter..sedan stan och fika med eva.
och sen vet ni min kväll.

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0