mys på stan


Vi började eftermiddgen med att gå till ett museum  Palau Robert.. missade dock dens underbara trädgård/park.. såå får ta en sväng till dit! haha allt stod ju på spanska.. och jag som är så bra på det..förstod allt! eller inte;) en spanska kurs..ja tack!


sedan strosade vi på stan och trånade efter en massa kläder.. satte ner rövarna och myste vidare på starbucks..
när jag beställde så började jag skriva med fingret på disken när jag i själva verket hade ögonkontakt med honom? jag sa -one, cake supreme?! vem fan börjar skriva på disken? haha det roliga är att jag inte visste det själv förrän killen i kassan började härma mig och garva.. bra sofia;)

efter det fick vi och trånade ännu mer efter kläder..jag gick och prövade en massa bikinis.. blev Helfäst vid en..
tänk er när man är brun,brunare..istället  för VIT,vitaste vitast.. som på bilden nedan!
måste nog köpa den imorgon!

här är den!




mys på starbucks




Mamma har bokat sin resa hit!!
 2.a Juni kommer min bästa mamma hit.
Jag längtar redan!
puss

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-03 @ 00:37:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: mly

tack! det var sjukt roligt att bli fotad :)



ni verkar ha det bra i B. awesome.

2009-04-03 @ 00:39:32
Postat av: Anonym

go buy it, I like it :)

2009-04-03 @ 01:13:30
URL: http://stromga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0