grattis jag!

hade en jätte mysig dag igår! strosade med britta occh maja på smågatorna,stan.. och bara njöööt rent sagt ut!:)




jag och maja hittade oss skor som vi blev kära i.. var bara dock maja som köpte sina..jag ångrar att jag inte köpte.
får kanske bli till veckan? köpt4e dock en mössa..haha för det är nått jag missade att ta med mig
(jaa nu tänker ni mössa mitt i sommarn? men faan så skönt när de regnar eller om man har en bad hairday! eller bara fryser som man kan göra iblaand.)




efter stan for vi hem och gjorde oss klara för fest.. en liten förfest här hos oss..maja och martina anslöt och senare gick vi vidare till leo och jens.. josefin och hennes kompisar kom också.. efter 2 någongång drog vi vidare till bouleward?

en bra kväll!



jordgubbar,sprutgrädde och sprit.. thats how we do it. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0