fotbollsfan..?

Vad är det med mig och fotbollsdrömmar? Haha inatt har jag haft en kul sådan.. Men såklart var det sävast som levererade igen.. Började med en lekande lätt match ( tror vi var på cup eller nå i södra sverige).. Vi vann typ med 6 mål eller nått sånt. Sedan efter matchen for vi till vårat hotell..vi hade en hel våning för oss själva och partyt var igång..minst sagt. Men de roliga var att jag inte festade.. Alla dnra utom jag.. Då frågade en i laget.. (som jag tror spelar i bbk nu) vi kallar han bert.. Han fr¨gade varför inte jag skulle med ikväll? Och var jätte förstörd över min frånvaro.. Mitt svar var att jag skulle jobba dagen efter? Men vemfan jobbar när man är borta på cup.. Jaa jag vet inte hur dessa konstiga saker kommer in i min hjärna. Nåjaa.. Nog om det. Hade kunnat komma på mer..men har inte riktigt tid för hela historien..

Ni förstår iallafalll att jag tycker de är väldigt lustigt/kul att jag har just fotbollsdrömmar om sävast när jag inte ens lirat fotboll i hela mitt liv.. Eller för det delen varit intresserad..försöker barca möjligtvis få mig omvänd till fotbollsfan eller nått
? Hahah.
 

jag och britta går denna morgon är och är svinless!  har varit kasst väder lite dagar här och var.. men tror ni inte att Idag när vi verkligen jobbar hela dagen så är det sol och inte ett moln på himlen?
vi är bittra!  nu ska jag vi iallafall käka upp våran frulle..sen gå och handla lite inför imorgon och inhandla alkohol inför påskfirande. sen ska vi göra oss klar till jobbet.
blir nog fest med jobbet ikväll också. såå blir nog en bra dag tillslut:)

pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0